مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری اهواز، ۱۴ سال است که کار احداث آن آغاز شد، ولی در ۱۵ تا ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری اهواز در ۱۵ تا ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد تفاهم نامه‌ای در خصوص این پروژه با وزارت ورزش منعقد کردیم، ولی به دلیل شیوع کرونا و این که تخصیص بخشی از اعتبارات وزارت ورزش جا به جا شد، این پروژه پیش نرفت.

او افزود: امسال جلسه بسیار خوبی برای سالن داشتیم و مقرر شد، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان، مناقصه فاز یک را که شامل سوله و سقف سالن می‌شود به سرانجام برساند.

حیدری تصریح کرد: فاز دوم آن نیز به صورت ۵۰ - ۵۰ بین وزارت ورزش و استان انجام خواهد شد. در نهایت نیز امیدواریم که این سالن با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان ساخته شود. همچنین امیدواریم که هفته دولت سال آینده این سالن به افتتاح برسد و توافق شد که به تعدادی از پروژه‌های خوزستان با ردیف ملی، از محل اعتبارات وزارت ورزش، مبلغی جهت تکمیل اختصاص داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:  تا اسفندماه سال جاری نیز ۱۲ تا ۱۵ پروژه بزرگ و ارزشمند ورزشی خوزستان تکمیل خواهد شد و به بهره برداری می‌رسد،مانند خانه کشتی ایذه و اندیمشک، استخر سوسنگرد و مجموعه کمپلو اهواز و ۲ سالن ورزشی در شهرستان کارون و امیدواریم تعداد زیادی از زمین‌های چمن در شهرستان‌های هویزه و سوسنگرد که کار‌های زیرساختی آن‌ها انجام شده است و در مرحله مناقصه هستند، به بهره برداری برسند.

این مقام مسئول گفت: وزیر ورزش به زودی برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به خوزستان سفر خواهد کرد و پروژه‌هایی از جمله ساختمان هیات‌های ورزشی در اهواز، مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول، خانه بوکس اهواز، سالن ورزشی مسجدسلیمان، مجموعه ورزشی بانوان معلول در اهواز و چندین پروژه بخش خصوصی به بهره‌برداری می رسد و توزیع تجهیزات ورزشی به چند خانه روستایی و ورزش محلات و مناطق حاشیه‌ای انجام می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.