مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: با توجه به رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی وضعیت کرونای شهرستان فراهان دوباره زرد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان از بازگشت شهرستان فراهان به وضعیت زرد خبرداد رئیس دادگستری شهرستان فراهان هم اعلام کرد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع از جمله عروسی در فراهان ممنوع است.

حجتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به تعطیلات خرداد ماه امسال و حضور مهمانان و مسافران فراوان در این شهرستان و رعایت نکردن کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه با افزایش موارد مثبت بیماری کووید ١٩ در سطح شهرستان فراهان روبرو شدیم که این امر باعث شد شرایط شهرستان از وضعیت سفید به زرد تبدیل شود.

حجتی افزود: از همشهریان عزیز فراهانی درخواست می‌شود که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و عدم حضور در اماکن شلوغ و همچنین عدم مسافرت‌های غیر ضروری کمک کنند تا مجددا وضعیت شهرستان به سفید تبدیل شود.

او از افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را بطور کامل رعایت کنند و ابراز امیدواری کرد با کمک مردم عزیز هر چه زودتر موفق به شکست بیماری کووید ١٩ شویم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان همچنین بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ١٩ امسال جشن تیرگان در شهرستان برگزار نمی‌شود و از مردم عزیز درخواست میشود که از حضور در اماکن متبرکه و مراکز تفریحی که در سال‌های گذشته جشن اول تابستان برگزار میشده است جدا خوداری نمایند.

برگزاری هرگونه اجتماع از جمله عروسی در فراهان ممنوع است

حجت الاسلام عزیزپور رئیس دادگستری شهرستان فراهان هم  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت مردم، برگزاری هرگونه اجتماع و جشن‌های عروسی در این شهرستان ممنوع است.

حجت الاسلام عزیزپور افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت زرد توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و در راستای جلوگیری از بروز و شیوع این بیماری، برگزاری هرگونه مراسم‌های جشن عروسی در سطح شهرستان فراهان تا اعلام وضعیت سفید ممنوع است.

او با بیان اینکه دستورات قضایی جهت برخورد شدید با متخلفین صادر و ابلاغ شده است اضافه کرد: در صورت برگزاری این مراسمات و احراز شیوع بیماری از این مراسم با برگزار کنندگان آن با جدیت و قاطعیت طبق ضوابط قانونی برخورد قضایی می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.