سامانه "بچه‌های مسجد"به حضور اصحاب مسجد در فضای مجازی بسیار کمک می‌کند.

حجت السلام ذولفقاری مسئول دبیرخانه رسیدگی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به دلیل اتفاقات کرونا و امثالهم در حال حاضر بیشتر فعالیت‌های فرهنگی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

حجت السلام ذولفقاری افزود: سامانه "بچه‌های مسجد"به حضور اصحاب مسجد در فضای مجازی بسیار کمک می‌کند و انشا الله این حضور تقویت شود و امروز این اولویت بیشتر مشخص است و به نظر میرسد.

او اضافه کرد: به یاری خدا کمک‌های خوبی پس از ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد انجام شده که انشالله به زودی به حساب کانون‌های مساجد شهرستان و تمام استان واریز خواهد شد واریز کمک به مساجد از طریق سامانه فضای مجازی با عنوان سامانه "بچه‌های مسجد" در استان مرکزی خبر داد.

مسئول دبیرخانه رسیدگی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: در جلسه با مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان زرندیه عرض کردم که حضورشان را در فضای مجازی بیشتر کنند.

او ادامه داد: از ان‌ها خواستیم تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند و ما هم با حضور فعال بچه‌های مسجد و شناسایی آنان سعی می‌کنیم که از هر روز بیشتر پشتیبانی و کمک کنیم تا این شهرستان به جایگاه واقعی خودش را در استان پیدا کند.

حجت السلام ذولفقاری اظهار کرد:همانطور که مسئولین محترم فرهنگی شهرستان زرندیه فرمودند شهرستان زرندیه از شهرستان‌هایی هست که دارای استعداد‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی هست، ولی شاید کمتربه آن توجه شده و نیاز هست که بیش از این توجه شود.

او تصریح کرد: فرمایشات مسئولین محترم فرهنگی کانون‌های مساجد شهرستان زرندیه را شنیدیم و انشالله به یاری خدا پس از این سعی می‌کنیم با تمام تلاش کمک کنیم تا انشاالله حرکت فرهنگی در مساجد شهرستان زرندیه بیش از پیش سرعت بگیرد و سامانه بچه‌های مسجد هم در این راستا انجامشود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.