فرمانده مرزبانی کرمانشاه گفت : امنیت ثابت و پایداری باتلاش همه نیرو‌های مسلح در ۳۷۱ کیلومتر مرز‌های این استان با عراق برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی کرمانشاه گفت : با وجود ناامنی‌های داخل عراق و تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب به سرکردگی آمریکا و کشور‌های استکباری هم اکنون باتلاش نیرو‌های مسلح متشکل از سپاه، ارتش، مرزبانی و نیرو‌های امنیتی و قرارگاه‌های برون مرزی، هیچ گونه دغدغه امنیتی در مرز‌های استان کرمانشاه نداریم.

او گفت : استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین یکی از حساس‌ترین مرز‌ها را دارد و اتفاقات آن سوی مرز در داخل عراق همواره دغدغه ما است، اما با هوشیاری نیرو‌های مسلح ما تاکنون دشمنان به آرزوی خودشان نرسیده اند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: شهرستان قصرشیرین باتوجه به حساسیت خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسوولان است و این شهرستان سرزمین مقدسی است که در دوران جنگ تحمیلی، محل رشادت جوانان کشور با همه مذاهب اسلامی برای دفاع از حریم ولایت بود و در این راه شهدای زیادی تقدیم شد.

سرهنگ الهی افزود: مرز‌های قصرشیرین از قدیمی‌ترین دروازه‌های عتبات عالیات است و افرادی که در این مرز خدمت می‌کنند از پاداشی مضاعف برخوردار هستند.

او ادامه داد: امنیت از دغدغه‌های همه مسوولان استان و شهرستان قصرشیرین است که باتلاش و هم افزایی همه دستگاه‌ها امنیت به طور کامل برقرار است.

او گفت: نیرو‌های نظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و خدا را شاکریم که سایه ولایت فقیه بر سر ما جاری است و لباس مرزبانی یک جامه‌ی مقدسی است و خدمت در این جایگاه لطف و عنایت خداست.

او افزود: ما مرزبانان وارث خون شهدا و بدهکار خانواده شهدا هستیم و انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورا است که ولایت مداری، شهادت طلبی و فداکاری به خوبی در آن نمایان است.

 الهی، امنیت و سلامتی را ۲ نعمت مهم دانست که در این ایام به خوبی مشهود است.

او گفت: آمریکا هم اکنون با ناامنی بزرگی مواجه است و این از اشارات و وعده‌هایی است که به ما داده شده و با وجود اینکه هر روز شاهد بیشتر شدن تهدیدات در خارج از مرز‌ها هستیم، اما رزمندگان ما تلاش ویژه‌ای دارند و این تهدیدات را دفع می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.