فرمانده انتظامی شهرستان اراک از کاهش ۸ درصدی جرائم در این شهر خبرداد.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک در حاشیه نشست خبری در گفت و گو با  خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: جرائم شهرستان اراک در دو ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه از نظر کشفیات جرائم شهرستان اراک ۲۶ درصد رشد داشته است افزود: پلیس با هر گونه ناهنجاری‌ها و آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌ها برخورد می‌کند.

او اضافه کرد: نیروی انتظامی هر روز در سطح پارک‌های اراک گشت‌هایی را برقرار کرده، ولی در روز‌های آخر هفته به صورت ویژه گشت زنی را انجام می‌دهد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک به اجرای طرح ظفر و برخورد قاطع پلیس با مجرمان، سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان اراک هم اشاره کرد و بیان کرد: امنیت و اسایش شهروندان در اولویت پلیس قرار دارد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش گسترده‌ای در مبارزه باسرقت دارد و در این راستا در سال جاری در این شهرستان ۵۶۵ سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند تصریح کرد: ۲ هزار و ۶۴۸ فقره سرقت خرد و کلان امسال در شهرستان اراک رخ داده که ۶۷ درصد آن‌ها کشف شده است.

سرهنگ مختاری از مردم خواست تخلف‌ها را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و چنانچه از پرسنل انتظامی شکایت دارند آن را به شماره ۱۹۷ گزارش دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ مختاری معاون جانشین شهرستان استان قم
۱۵:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
معاون جانشین شهرستان نیرو انتظامی قم استان قم جناب سرهنگ مختاری منصوب شد