آزادی ۲۵ زندانی در استان مرکزی به برکت ماه کرامت

در ماه مبارک رمضان ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی به آغوش خانواده بازگشتند.

بیگی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با کمک خیرین نیک اندیش استان مرکزی در ماه ماه مبارک رمضان ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

بیگی افزود: بدهی این زندانیان جرایم غیرعمد در مجموع ۳۳۰ میلیون تومان بود که از این مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از سوی ستاد دیه استان مرکزی و بقیه از سوی خیرین پرداخت شده است.

او اضافه کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امسال جشن گلریزان بصورت جمعی برگزار نشد و در این رابطه از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی استفاده شد و حدود یک میلیارد تومان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی بیان کرد: با این مبالغ جمع آوری شده، با برنامه ریزی‌های انجام شده زمینه آزادی زندانیانی که واجد شرایط هستند فراهم می‌شود.

او ادامه داد: با وجود همه تلاش‌ها در حال حاضر حدود ۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی چشم انتظار کمک خیرین هستند تا با پرداخت دیون به آغوش خانواده بازگردند.

بیگی در پایان گفت: در سال ۹۸ تعداد ۱۵۵ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی ۲۳ میلیارد تومان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.