معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل

شرکت Trails با انتشار برنامه فوق‌امنیتی iVerify به کاربران این امکان را می‌دهد تا از هک شدن تلفن همراه خود با خبر شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از دلایلی که گوشی‌های شرکت اپل از طرفداران بسیاری برخوردار است ارائه امنیت بالا به کاربران خود شناخته می‌شود. اما با تمامی این اوصاف کاربران می‌توانند مرز‌های امنیتی را از این نیز فراتر ببرند و گوشی‌های آیفون خود را ایمن‌تر از قبل کنند. معمولاً برنامه‌های امنیتی از ویژگی‌های مناسبی برخوردار نیستند، اما به نظر می‌آید شرکت Trails of Bits توانسته با ارائه iVerify این باور را در بین کاربرانش تغییر دهد.

اطلاعات تکمیلی از انتشار قابلیت‌های جدید iVerify برای گوشی‌های شرکت اپل

اول از همه برنامه iVerify یک نرم افزار اسکنر امنیتی هست که در ابتدا استفاده کاربران از قابلیت‌های امنیتی مانند قفل صفحه، سنسور اثر انگشت و سنسور اثر انگشت را تحت بررسی قرار می‌دهد. این نرم‌افزار همچنین از نصب آخرین نسخه سیستم‌عامل iOS بر روی دستگاه اطمینان حاصل می‌کند تا دریچه‌های امنیتی را بسته نگه دارد. پس از بررسی این موارد iVerify یک اسکن داخلی از گوشی انجام می‌دهد تا ایرادات دستگاه را بررسی کند. از آن جایی که تشخیص هک شدن دستگاه‌های شرکت اپل کار دشواری است داشتن چنین برنامه‌ای می‌تواند کمک بسیار بزرگی به کاربران بکند.

معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل

نرم‌افزار iVerify با ایرادات امنیتی روز برنامه‌ها آشنایی دارد و از این رو می‌تواند برای تشخصی مشکلات امنیتی کاملاً بروز عمل کند. این برنامه به کاربران خود فهرست بلند بالایی از ترفند‌ها ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از این طریق تلفن‌های همراه خود را ایمن نگه دارند. بسیاری از این ترفند‌ها برای کاربران عادی غیرضروری هستند، اما برای افرادی که نیاز دارند اطلاعات خود را در حالت امنیتی شدید قرار دهند این پیشنهاد‌های بسیار کارآمد عمل می‌کنند.

معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل معرفی برنامه فوق‌امنیتی iVerify برای محصولات اپل

پوشش امنیتی برنامه iVerify تنها به گوشی اپل محدود نمی‌شود و این نرم‌افزار پیشنهاد‌هایی را برای ایمن ساختن برنامه‌هایی مانند فیسبوک، گوگل، اینستاگرام، لینکدین و توئیتر نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. متأسفانه برنامه مذکور رایگان نیست، اما با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد می‌توان گفت ارزش پرداخت مبلغ مورد نظر را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار