جوادی یگانه گفت: اگر اصل و‌معیار مردم باشند بسیاری از اقدام‌های در دست مدیریت شهری حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در اولین همایش انتخاب مدیر ارتباطی شهر گفت: با الهام از عهد نامه‌مالک‌اشتر که معیار ارزیابی عملکرد را مردم می‌داند باید بگویم آنچه که عملکرد مدیریت شهری را متمایز می‌کند مردم هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران یکی‌از بزرگ‌ترین ابزار‌های مردمی است که آن را می‌توان‌در تعاملات مردمی دید که روزانه چند میلیون‌نفر با آن‌در ارتباط هستند.

جوادی یگانه افزود: شعار تهران‌شهری برای همه با هدف خدمت به تمام اقشار جامعه است و اینگونه همایش‌ها برای ارتباطات با مردم است و شفافی به معنی ارتباطات با مردم و در اتاق شیشه‌ای بودن است.

او تصریح کرد: در بسیاری از موارد گفتگو‌ها در مدیریت شهری به شکل مجازی بین مردم و مسئولان رخ‌می دهد که ما آن را در شهرداری کمتر مشاهده می‌کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران افزود:در دوره کرونا ثابت شد که می‌توانیم ارتباطات‌های مجازی داشته باشیم، اما ارتباط موثر با مردم موضوعی است که باید به آن‌توجه شود و‌گفتگو با مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.

جوادی یگانه تصریح کرد: اگر اصل و‌معیار مردم باشند بسیاری از اقدام‌های در دست مدیریت شهری حل می‌شود و در موضوع طرح‌های محلی در سال ۹۹ حضور نقش مردم بسیار پررنگ و اثر بخش است.

او ادامه داد: اگر قرار است تهران شهری برای همه‌باشد باید حضور مردم‌ در همه بخش‌ها دیده شود و در تمام حوزه‌ها از مردم که ولی نعمت هستند نظر بخواهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار