جعفری درباره انتخاب و انعقاد قرارداد سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتقاد‌ها از انتخاب و قرارداد سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان اظهار داشت: در نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد آقای ویلموتس، ابهاماتی وجود دارد که با صدور ابلاغ بازرسی، موضوع به صورت خارج از نوبت در دست بررسی است.

وی افزود: موضوع انتخاب این سرمربی در حالی که پیشنهاد‌های دیگری با مبالغ کمتر در شرایط مشابه وجود داشته یکی از موضوعات مورد ابهام است که در حال بررسی و اخذ توضیحات مسئولان مربوط در فدراسیون فوتبال هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدا
۱۰:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سکته قلبی ومغزی را اون ویلموتس کرده که با اشتباهاتش دستش از ایران کوتاه است دارد دق می کند که نمی تواندوارد خاک مقدس ایران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
تازه میخوای بررسی کنی ؟ اگه یه وام ده میلیونی 18درصد بگیری یه ماه دیرکرد داشته باشی سریع بانک زنگ میزنه به خودت و ضامنت و نهایت مسدود شدن حقوق و.....اونوقت اینا کور بودن در جریان قرارداد نبودن
آخ که شما نالایقا‌ و نااهلا دل رهبرمونو به درد آوردین
شما خائن به مردمید از جیب مردم و بیت المال میزنید میدید به یه نفر
دلم فقط میسوزه برای اون پیرزن بی سرپناه کرمانشاهی که خونشو خراب کردن و سکته کرد و مرد
Germany
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
تاج دولت افکن. ویلموتس وزیر خراب کن. اگه مجلس وزیر ورزشو استزاح کنه کل دولت از اعتبار ساقط میشن. ای تاج عجب قدرتی داشتی تو من نمیدونستم.
آخرین اخبار