در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان زندان‌ها مطرح شد؛

حرکت به سمت تحول برنامه سازمان زندان‌ها/ حاج محمدی: من هم یک زندان بان هستم

حاج محمدی برنامه‌ها و اولویت‌های خود را در سازمان زندان‌ها تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی حاج محمدی رئیس جدید سازمان زندان‌ها در مراسم معارفه خود که صبح امروز در سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم که در این سنگر جدید سرباز قابلی باشم.

رئیس جدید سازمان زندان‌ها گفت: بر اساس نقشه راه تبیین شده باید به سوی تحول حرکت کنیم و این تحول باید در دو محور اصلاح و تربیت با مشارکت نهاد‌های مردمی بر پایه اقدامات عمیق و مبنایی فرهنگی و همچنین حرفه آموزی و اشتغال با رعایت قوانین است.

وی بیان کرد: برنامه‌های تحولی مورد نظر ما در کارگروه‌های پژوهشی صورت می‌گیرد.

حاج محمدی درباره آسیب‌های زندان گفت: رفع چالش و دغدغه این حوزه نیازمند همت جمعی و مشارکت اجزای حاکمیتی است، به عبارت دیگر پرداختن به این موضوع نیازمند اقدام جهادی و دلسوزانه است و دولت و مجلس باید در کنار قوه قضاییه بیش از پیش به مسئولیت خود عمل کنند.

رئیس جدید سازمان زندان‌ها گفت: ما نیازمند یاری تمام خیرین و نخبگان هستیم و از تمام گروه‌های جهادی برای تحقق این امر دعوت می‌کنم.

وی افزود: بزرگترین سرمایه هر دستگاه نیروی انسانی است، زندان بانی یک علم پیشرفته با حساسیت‌های پیچیده است و من هم از امروز یک زندان بان هستم، سختی کار این قشر را کسی نمی‌بیند و زندان بان باید یک معلم، پرستار و نگهبانی توانا باشد که نگهداری او توأم با دل‌ مشغولی برای نجات یک محکوم است.

حاج محمدی تصریح کرد: از مشکلات و دغدغه‌ها بی خبر نیستم و بنا دارم با کمک شما از ظرفیت درونی سازمان در جهت رفع مشکلات استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار