شهرستان عسلویه سه جایگاه سی ان جی دارد که اکنون فقط یکی از آن‌ها فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در شهرستان عسلویه سه جایگاه سی ان جی وجود دارد؛ یکی در شهر عسلویه، یکی در شهر نخل تقی و یک مورد جایگاه نیز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گه اکنون فقط جایگاه شهر عسلویه فعال است و همین موضوع باعث شلوغی این جایگاه شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در این باره به  خبرنگار ما گفت: فعالیت جایگاه سی ان جی نخل تقی که متعلق به شهرداری این شهر است به علت نقص فنی از اواخر اردیبهشت متوقف شده و در حال تعمیر است که در تلاش هستیم قطعه مورد نظر جایگاه زودتر تامین و فعالیتش از سر گرفته شود.

مهرداد بیوکی افزود: جایگاه سی ان جی که در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار دارد به علت مشکلاتی که با پیمانکار داشته‌اند چند ماهی است که فعالیت ندارد و امیدواریم زودتر این مشکل حل شود.

او ادامه داد: اکنون تنها جایگاه سی ان جی فعال در شهرستان عسلویه جایگاه متعلق به شهرداری عسلویه است که در این شهر فعالیت دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر بیان کرد: کمبود گاز سی ان جی در عسلویه نداریم و جایگاهی که فعال است به طور مرتب به مشتریان خدمات ارائه می‌کند، اما به علت فعال نبودن دو جایگاه دیگر، در برخی ساعات شلوغ می‌شود.

بیوکی گفت: این جایگاه در اردیبهشت ۳۰۰ هزار مترمکعب و جایگاه نخل تقی ۵۹ هزار مترمکعب سی ان جی عرضه کرده است.

اکنون ۳۵ جایگاه عرضه سی ان جی در استان بوشهر فعالیت دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.