مدیر کل کار و رفاه احتماعی از صدور ۶ فقره پروانه کار موقت اتباع خارجی از ابتدای سال در استان خبر داد.

اشرفی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: از ابتدای سال ۷ فقره کارت کار موقت نیز از طریق دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی و تحت نظارت این اداره کل برای اتباع خارجی تمدید شده است.

او با بیان اینکه سال گذشته ۷۳ اتباع خارجی در استان فعالیت می‌کنند افزود: در سال گذشته ۲۳ فقره صدور پروانه کار، ۵۹ فقره تمدید پروانه کار، ۳ فقره تجدید پروانه کار و ۸۰ فقره ابطال پروانه کار صورت گرفته است.

اشرفی با بیان اینکه به منظور تمرکز زدایی و تسهیل در روند صدور مجوز‌های مربوط به اشتغال اتباع خارجی و به استناد تبصره ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۲۹ قانون کار جمهوری اسلامی ایران دستورالعمل ترکیب و چگونگی تشکیل هیات فنی اشتغال اتباع خارجی در استان‌ها از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.


بیشتر بخوانید


مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: هیات فنی اشتغال استان در خصوص درخواست صدور روادید با حق کار، صدور، تمدید، تجدید و تغییر پروانه کار متقاضیان را پس از استعلام از اداره کل اشتغال اتباع خارجی و تایید آن، اقدام کرده و اتخاذ تصمیم می‌نمایند.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۳۳۰ فقره کارت کار برای اتباع خارجی در استان صادر شده است افزود: همچنین ۲۰۴ کارت تبعه خارجی نیز در استان تمدید شد.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.