مدیر صنعت،معدن و تجارت شهرستان نهبندان گفت: با سرمایه گذاری در دو طرح صنعتی در این شهرستان زمینه اشتغال برای ۱۲۴ نفر فراهم می شود.

اردونی مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در سال ۹۸ با پیگیری‌های انجام شده، زمینه آغاز ۲ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی این شهرستان فراهم شد.

او با اشاره به اینکه طرح کنسانتره آهن شرکت نیک امیدواران پیراکان با سرمایه گذاری ۴۷ میلیارد تومان از جمله طرح های صنعتی است افزود: با بهره برداری از این طرح  برای ۷۴ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

مدیر صنعت معدن تجارت  شهرستان نهبندان ادامه داد:  طرح فرآوری اکسید منیزیم با سرمایه  ۵۷ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر دومین طرح صنعتی است.


بیشتر بخوانید 


اردونی با بیان اینکه تقاضای تاسیس این دو شرکت صادر و در حال سرمایه گذاری است افزود: طرح کنسانتره آهن ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن و طرح اکسید منیزیم  ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار تن  را دارا هستند.

او با اشاره به اینکه این طرح ها دارای مشکلات زیر ساختی می باشند بیان کرد:  در بازدید مسولین استانی  از محل احداث این دو پروژه قول قطعی زیر ساخت‌های اجرایی پروژه داده شد.

مدیر صنعت معدن تجارت  شهرستان نهبندان با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در شهرک نهبندان یکی از اهداف مهم در سال جهش تولید است گفت: امیدواریم بزودی زیر ساخت های این دو طرح  تأمین شود و تا پایان سال به بهربرداری برسد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.