طرح های سنعتی و اشتغالزا صنعتی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال روستائیان خراسان جنوبی در این مناطق اجرا می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محمد زنگنه ، مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: برای اجرای این طرح ها 19 میلیارد و 180 میلیون تومان تسهیلات با سود صفر یا 3 درصد اختصاص یافته که بخشی از این اعتبار جذب شده و طرحها در حال ساخت است.

وی افزود : برای اجرای این طرحها 4 میلیارد تومان آورده روستائیان نیز هزینه می شود.


محمد زنگنه گفت : این طرحها شامل کارخانه خوراک دام و مجتمع پرورش شتر در چاهداشی نهبندان، شرکت تعاونی بسته بندی زرشک روستای چاه اصفهانی سربیشه، پرورش ماهی روستای ازمیغان طبس، کارخانه های فرآوری و بسته بندی زرشک در گازار بیرجند، آرین شهر قاین، حاجی آباد زیرکوه و آیسک سرایان، 3 کارخانه بسته بندی محصولات کشاورزی در درمیان و خوسف، و پرورش گاو شیری دشت لاله سرایان است.


مدیر صندوق کارآفرینی امید افزود: طرحهای خوراک دام و پرورش شتر نهبندان، بسته بندی زرشک سربیشه و پرورش ماهی ازمیغان طبس 80 تا 90 درصد و بسته بندی زرشک روستای گازار بیرجند 40 تا 50 درصد پیشرفت دارد و بقیه طرحها در مرحله نصب سوله، واگذاری زمین و تشکیل پرونده است.


وی گفت: تسهیلات ساخت این طرحها به حساب روستائیان واریز می شود که اقساط آن پس از 2 سال از محل یارانه روستائیان پرداخت می شود.


معافیت مالیاتی تا 10 سال از جمله مزایای اجرای طرحهای صنعتی و اشتغالزا در مناطق روستایی است.
انتهای پیام/ک

اجرای 12 طرح صنعتی در مناطق روستایی خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.