مراسم تفاهم نامه ی ایجاد سه هزار شغل در قالب خوشه ی صنایع دستی با حضور نوبخت در طبس آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آئین تفاهم نامه ایجاد ۳هزار شغل در قالب خوشه های صنایع دستی ، نصب و راه اندازی ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی و اجرای ۷۵ طرح و پروژه در استان خراسان جنوبی با حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  و استاندار خراسان جنوبی در شهرستان طبس آغاز شد .


بیشتر بخوانید


خسروی در مراسم امضای تفاهم نامه‌ی دو جانبه جهش تولید و حوزه اشتغال  که باحضور دکتر نوبخت در طبس در حال برگزاری است گفت:با اختصاص بودجه برای حوزه دفاع مقدس فرهنگ ایثار، شهادت و شهادت طلبی در استان زنده نگهداریم.
 
وی همچنین خواستار رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش استان شد و افزود:استخدام حق التدریسی‌ها و همسان سازی شاغلین و بازنشستگان را درخواستار شد.
 
خسروی ابراز امیدواری کرد: با عنایت ویژه دکتر نوبخت و  سه سفر به استان و تخصیص اعتبارات در حوزه‌های مختلف، محرومیت از چهره استان برداشته شود.
 
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس هم با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و گردشگری استان بویژه شهرستان طبس با دارا بودن ۷۵ درصد معادن زغال سنگ کشور گفت: بهره گیری از این ظرفیت، نه تنها سبب ایجاد تحول در شرق کشور می‌شود، بلکه در اقتصاد منهای نفت در کشور هم بسیار تاثیرگذار است.
 
حجت الاسلام نصیرایی خواستار توجه ویژه به این ظرفیت‌ها و توجه ویژه به راه‌ها بویژه مسیر طبس – یزد با تردد 10 هزار زائر شد.
 
اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس هم توجه ویژه به مناطق مرزی را از برکات نگاه ویژه دولت دانست و گفت: این موضوع ارتقاء امنیت و ماندگار جمعیت را در مرز به دنبال داشته است.
انتهای پیام / ط آ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.