پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کردستان در کلیه شعب تابعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ابتدای افتتاحیه مراسم در هلال احمر شهرستان سنندج گفت: انتخابات شورای اجرایی تبلور و تجلی اصل مردمی بودن جمعیت هلال احمر بوده که طی آن داوطلبانی از جنس مردم بر اساس رای مردم انتخاب شده و سیاست‌های کلی جمعیت هلال احمر بعنوان یک نهاد مردمی و انسان دوست را تعیین می‌کنند.

جلالی ابراز داشت: در انتخابات هلال احمر استان کردستان ۱۲۱ نامزد شرکت کننده شامل شورای اجرایی و بازرسی پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلامات از مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی با یکدیگر و در فضایی کاملا سالم و بدور از هرگونه حاشیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گفت:در جهت جلوگیری ازشیوع کرونا انتخابات مجامع در کلیه شهرستان‌های تابعه استان با رعایت کامل موازین و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در کلیه مکان‌ها و سالن‌های برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها، تدابیری اتخاذ شده بود که اقلام حفاظتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین شرکت کنندگان در انتخابات توزیع گردد.

جلالی اظهارداشت: خوشبختانه انتخابات مجامع هلال احمراستان کردستان در فضایی کاملا سالم و بدور از هرگونه حواشی و فشار‌های سیاسی انجام پذیرفت و افراد انتخاب شده شورای اجرایی و بازرسی که موفق به کسب رای لازم برای ورود به حلقه شورای اجرایی شدند، در نهایت سلامت و صحت از سوی شرکت کنندگان انتخاب شدند.

او از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات سخن گفت و ابراز داشت: ساختار هیات مدیره، ساختار ارزشمندی است که اعضاء میتوانند گام‌های مهمی برای ارتقاء جمعیت استان بردارند و ابراز امیدواری کرد که جمعیت هلال احمراستان نماینده‌ای در شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور بعنوان بزرگترین و برترین مرجع تصمیم گیری و سیاست کذاری در هلال احمر داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مشارکت اعضاء واجد شرایط در انتخابات مجامع هلال احمر کردستان را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و از کلیه داوطلبان، امدادگران، جوانان، عوامل ستاد اجرایی و نظارت، عوامل تامین کننده امنیت مکان‌های برگزاری انتخابات، فرمانداری‌های تابعه استان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است این انتخابات در ۱۰ شعبه تابعه استان کردستان و در ۱۰ سالن اصلی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.