یوونتوس توانست با عبور از میلان به عنوان نخستین تیم به دیدار فینال کوپا ایتالیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در بازی رفت در شهر میلان، تیم یوونتوس به دلیل گل زده در خانه حریف، راهی فینال شد.

این دیدار را یوونتوس توفانی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی چند موقعیت گل ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه ۱۶ با هند کونتی صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما رونالدو توپ را تیر دروازه دوناروما کوبید. در برگشت همان توپ آنته ربیچ خطایی خطرناک روی دنیلو مدافع یوونتوس کرد که باعث اخراجش از زمین مسابقه شد. روسونری در این مسابقه ۷۳ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد، اما نه دروازه اش باز شد و نه توانست خطری جدی روی دروازه بوفون ایجاد کند.

در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید تا در نخستین مسابقه فوتبال در ایتالیا پس از کرونا و حدود سه ماه تعطیلی، گلی را شاهد نباشیم.

یووه با این تساوی به دیدار پایانی راه یافت و چهارشنبه در فینال به مصاف برنده دیدار امشب (شنبه) ناپولی و اینتر خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: ترکیب یوونتوس و میلان اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار