با نزدیک شدن به انتهای فصل بوندسلیگای آلمان، گمانه زنی‌ها درباره نقل و انتقالات افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با نزدیک شدن به پایان فصل بوندسلیگای آلمان، گمانه زنی درباره جابجایی‌ها داغ شده است.

در ادامه به تازه‌ترین اخبار از بازار نقل و انتقالات لیگ آلمان می‌پردازیم.

به نقل از بیلد، باشگاه منچستریونایتد به جمع مشتریان کای هاورتز ستاره آلمانی بایرلورکوزن اضافه شده است. آن‌ها رقابت سختی با چلسی خواهند داشت و نمی‌خواهند مثل ورنر یک بازیکن دیگر را به تیم لندنی تعارف بزنند.

به گزارش رسانه‌های آلمانی، باشگاه شالکه ۰۴ آلمان به دنبال برکنار کردن دیوید واگنر سرمربی خود به دلیل کسب نتایج ضعیف است. از رائول بازیکن سابق این تیم و مارک ویلموتس مربی سابق ایران به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ها نام برده شده است.

به گفته بیلد، لایپزیگ تابستان امسال اوپامکانو را به فروش می‌رساند. تاتنهام، آرسنال و منچستر یونایتد اصلی‌ترین مشتریان هافبک فرانسوی هستند.

به ادعای رسانه‌های انگلیسی، تیمو ورنر مهاجم لایپزیگ به طور کامل با تیم چلسی به توافق رسیده است و باشگاه لندنی قصد ارائه پیشنهاد رسمی تا ۳ روز آینده برای خرید وی را دارد.

به نقل از اسکای اسپورت، مدیر برنامه‌های کورنتین تولیسو هرگونه مذاکره با تیم منچستر یونایتد را تکذیب کرد. به دلیل ترافیک زیاد در خط میانی بایرن مونیخ این انتقال محتمل به نظر می‌رسید.

به گفته آ اس، باشگاه بورسیا دورتموند آلمان به دنبال دائمی کردن قرارداد اشرف حکیمی بازیکن رئال مادرید است. این مدافع مراکشی به طور قرضی برای زنبور‌ها توپ می‌زند. از چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال هم به عنوان دیگر مشتریان این بازیکن نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید:


به نقل از مارکا، بعد از اینکه بایرن مونیخ بند خرید کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا را فعال نکرد، از تاتنهام و نیوکاسل به عنوان مقصد‌های احتمالی بازیکن برزیلی سابق لیورپول نام برده می‌شود.

به گزارش بیلد، جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند خواهان ترک این باشگاه در تابستان پیش رو است. تیم‌های بزرگی خواستار جذب این بازیکن با استعداد هستند، اما منچستر یونایتد مشتری جدی این مهاجم است. دورتموند ۱۳۰ میلیون یورو درخواست کرده است و شیاطین سرخ به دنبال کم کردن مبلغ قرارداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار