رئیس پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی از مردم خواست مراقب پیامک‌های جعلی آزادسازی سهام عدالت باشند.

  سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در خصوص ارسال پیامک‌های جعلی آزادسازی سهام عدالت به مردم هشدار داد.

سرهنگ آنقی افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته، پیامک‌هایی مبنی بر ثبت اطلاعات کاربران در سامانه سهام عدالت برای کاربران ارسال شده است که این پیامک‌ها جعلی بوده است؛ لذا از هموطنان خواستاریم ضمن هوشیاری و دقت کامل فریب هیچ‌گونه تبلیغات با موضوع ثبت‌نام سهام عدالت را در فضای مجازی نخورند و هرگونه اخبار در این خصوصی را تنها از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

او اضافه کرد: همچنین برخی از مردم بدون توجه به اینکه آزادسازی سهام عدالت به واریز هیچگونه وجه یا پرداخت اینترنتی نیازی ندارد، به سایت جعلی تبلیغ شده مراجعه می‌کنند و اطلاعات حساب خود را ثبت کرده و از این طریق به درگاه اینترنتی فاقد اصالت یا فیشینگ هدایت می‌شوند، در نتیجه اطلاعات حسابشان در اختیار سودجویان قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام جدیدی تحت عنوان سهام عدالت صورت نمی‌گیرد و توصیه می‌شود برای هرگونه بررسی و تغییر در سهام عدالت خود فقط به آدرس www.samanese.ir مراجعه کنند و از ورود به سایت‌های مشابه و کلیک کردن بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی به شدت پرهیز کنند. همچنین نباید از سودجویانی که به دنبال ارزان خریدن سهام دیگران هستند غافل شوند.

او ادامه داد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و موارد مشکوک را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و یا با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.