فرماندار اندیکا گفت: سلامت با امنیت ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگ دارد و در حال حاضر هم مهمترین اولویت و دغدغه همه ما است.  

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سلامت با امنیت ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگ دارد و در حال حاضر هم مهمترین اولویت و دغدغه همه ما است.  

او بیان داشت: هر کدام از ما وظیفه‌ای در بحث سلامت جامعه بر عهده داریم و در حال حاضر موضوع بیماری کرونا ویروس یکی از موضوعات عمده و اصلی در جهان و جامعه شده است و مشکلات زیادی که برای همگان به وجود آورده بنابر این اهمیت و ضرورتش خیلی بالا است.

کاظمی افزود: رئیس شبکه بهداشت و درمان باید در جلسات درصد آنالیز به تفکیک و محله به محله مشخص و اجرا ء شود که معلوم شود بخشداران، شهرداران در کجا کار ضد عفونی بیشتر، اولویت مناطق پرخطر و خود مراقبتی، سوال از بیماران مبتلا شده و علت ابتلا و درصد بالا علت مبتلا، مربوط به چه موضوعی است، یعنی مربوط به مراسمات عزا یا جشن و شادی یا حضور در اماکن عمومی یا حضور در شهرستان‌های دیگر و همچنین لازم است اعلام هم به شورا‌ها و دهیاران کلیه مناطق به ویژه مناطق خطر و آمار بالا که اینگونه اقدامات برای ما بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: قطعا هم تصمیم گیری و اطلاع رسانی بهتر صورت خواهد گرفت و هم کار ما را آسانتر خواهد نمود؛ و آنالیز بهداشت و درمان در زمینه نوع و علت مبتالایان بسیار ضروری است. 

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولیت سلامت و امنیت مردم یک مسله کلیدی است و همه ما باید این حس وظیفه شناسی را قدر بدانیم و کارمان را به نحو احسن در هر جایی و هر سمتی قرار داریم انجام دهیم.

او گفت: ما باید در شهرستان اندیکا افزایش نمونه گیری داشته چرا که این افزایش کمک زیادی به ما می‌کند که مثبت‌ها در حال حاضر که مبتلا هستند کجا قرار دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.