حجت الاسلام شرفی با توجه به اینکه شادگان در وضعیت هشدار از نظر ویروس کرونا قرار دارد، از مرئدم می‌خواهیم در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شادگان درخصوص شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و قرار گرفتن در وضعیت هشدار گفت: مردم باید برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همه دستور العمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند.

او با تاکید بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم شهرستان اظهار داشت: بیماری کرونا باید جدی گرفته شود و با ماندن در خانه و خودداری از سفرها، رفت و آمد‌ها و دید و بازدید‌های غیرضروری به مهار و کنترل این بیماری کمک کنند.

حجت الاسلام شرفی بیان کرد: با توجه به زحمات فوق‌العاده کادر بهداشت و درمان که از ماه‌ها قبل تلاشی جهادی دارند و بسیار از آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم، همگان را به مراعات بهداشت فردی و اجتماعی دعوت می‌کنم تا هیچگاه شاهد این بیماری و از دست دادن مردم عزیز و فراگیری اجتماعی آن نباشیم.

امام جمعه شادگان ادامه داد: از مسئولان درخواست می‌شود ورودی‌های این شهرستان را به دقت کنترل نمایند و از ورود افراد بیمار و مشکوک به این شهرستان ممانعت نموده و فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را نهادینه کنند و بر حُسن اجرای امور نظارت کارآمد داشته باشند و از گسترش این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.