شهردار قزوین گفت: مرحله نخست طرح بهسازی نسیم شمال از بیستم اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است و در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین گفت: مرحله نخست طرح بهسازی نسیم شمال (حد فاصل خیابان میرزا کوچک خان تا تقاطع تاکستان) از بیستم اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است و در حال حاضر با پیشرفت ۲۰ درصدی پیش بینی می‌شود در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

او افزود: در حال حاضر کار خاکبرداری آن به طول هزار و۹۰۰ متر و به عمق ۶۰ سانتی متر به اتمام رسیده است و همچنین تراش ۲۰ سانتی متر از آسفالت انجام و عملیات آماده سازی و بسترسازی پروژه آغاز شده است.

شهردار قزوین یادآور شد: همه گاردریل‌های دو طرف مسیر باز شده و در تقاطع تاکستان کار سرند خاک توسط بیل‌های مکانیکی انجام می‌شود تا بتوانیم دوباره از خاک محل مذکور استفاده کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: برای صرفه جویی بیشتر آسفالت این مسیر برای بازیافت و استفاده در معابر درجه ۲و ۳ به مکان دیگر منتقل شده است.

شهردار قزوین بیان کرد: تا ۱۵ روز آینده کار بسترسازی مسیر نسیم شمال هم به اتمام خواهد رسید.

او ادامه داد: در حال حاضر در حین انجام کار شرکت‌های خدمات رسان برق و گاز هم در محل حضور دارند و کار تعویض و ترمیم پایه‌های برق و روشنایی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار