رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت : شیوع کرونا مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را به یک‌سوم کاهش داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی سروش رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در مورد تأثیر بیماری کرونا بر مراجعه مردم به بیمارستان‌ها گفت : آمار مراجعه مردم به بیمارستان امام رضا (ع) به دلیل ترس از مبتلا شدن به کرونا کم شده و به حدود یک سوم رسیده و آمار بیماران بستری هم پایین آمده است.

او با بیان اینکه آمار عمل‌های جراحی‌ها حدود یک سوم شده و نگرانی مردم را در این زمینه درک می‌کنیم، گفت : در این بیمارستان تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از سرایت کرونا رعایت می‌شود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت: از مردم خواهش می‌کنیم به دلیل شیوع کرونا، به هیچ عنوان برای ملاقات بیماران به بیمارستان مراجعه نکنند و برای سلامتی خود و بیماران نکات و تذکر‌های مسئولان را جدی بگیرند.

 سروش در مورد انجام تست‌های تخصصی PCR (تست تشخیص کرونا) در کلینیک بوستان گفت: از ۲۳ فروردین که آزمایشگاه تخصصی تست کرونا به صورت سرپایی در آزمایشگاه کلینیک بوستان راه اندازی شده تا کنون بیش از ۳۰۰۰ تست در این آزمایشگاه انجام شده است که حدود ۲۹ درصد تست‌ها مثبت بوده است.

او گفت: در این آزمایشگاه با همت نیرو‌های آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) اکنون روزانه ۱۰۰ تست تشخیص کرونا برای همشهریان انجام می‌شود.

این مسئول افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۷۵۰ پرستار و سایر بخش‌های پیراپزشکی، پشتیبانی و خدماتی در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول به فعالیت هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.