مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۳۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان، گفت : در حال حاضر ۳۳۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که بیمارستان فارابی با ۱۱۸ نفر بالاترین تعداد مبتلایان را در خود جا داده که بیمارستان گلستان و بیمارستان‌های شهرستان‌های تابع استان نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

او گفت : آمار مبتلایان بستری نسبت به ماه گذشته بیش از ۲ برابر افزایش یافته و همین‌طور تعداد فوتی‌ها بر اثر کرونا نیز طی یکی دو هفته گذشته افزایش داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۱۶ نفر به صورت لوله‌گذاری تنفسی و ۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند که این آمار نشان دهنده عمق بیماری است که علاوه بر افزایش تعداد بیماران مثبت معرفی می‌شوند تعداد بیماران بدحال نیز هر روز بیشتر می‌شود.

او از مردم خواست بیماری کرونا را جدی بگیرند و ادامه داد: مردم مواظب باشند ما باید یاد بگیریم که چگونه با کرونا زندگی کنیم، باید چارچوب برنامه زندگی ما براساس موازین و ضوابط بهداشتی باشد.

محمدی گفت: زندگی کنیم، ولی در کنار آن باید از ماسک استفاده کنیم، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم، روبوسی نکنیم، به یکدیگر دست ندهیم، در اجتماعات شرکت نکنیم و هر آنچه که موجب قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس می‌شود را همیشه مدنظر داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.