فرماندار تفت، گفت: خروج از وضعیت زرد به وضعیت هشدار در پی مسافرت به ییلاقات این شهرستان در تعطیلات سه روزه هفته گذشته، صورت گرفت.

به صدا در آمدن زنگ هشدار در پی سفر به ییلاقات تفت/به کجا چنین شتابان!؟

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا نوکار، فرماندار تفت، در نشست ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا این شهرستان در خصوص افزایش شیوع کرونا گفت: خروج تفت از وضعیت زرد به وضعیت هشدار ناشی از سفر‌های مردم در تعطیلات سه روزه به مناطق ییلاقی این شهرستان است.

او افزود: در ایام تعطیلات یک سوم جمعیت استان به ییلاقات تفت سفر کردند به طوری که ۷۹ هزار تردد خودرو در مسیر‌های ورودی و ۸۲ هزار تردد خودرویی در مسیر برگشت روز جمعه ثبت شد.

نوکار بیان کرد: با توجه به وضعیت هشدار تفت این هفته و هفته آینده نماز جمعه برگزار نمی‌شود، مردم نیز ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم و عروسی را جدی بگیرند.

همچنین سیدمحمود واعظ‌پور، رئیس شبکه بهداشت و درمان تفت با اشاره به سالمند بودن بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان تفت بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی در شهرستانی که آمار بالای جمعیت سالمندان را دارد باید نسبت به سایر نقاط بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اما متاسفانه برخی نسبت به هشدار‌های بهداشتی توجه لازم را ندارند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.