معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از انجام بیش از ۴ هزار بازرسی در طرح نظارتی ماه رمضان درسطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان سال جاری گفت: بیش از ۴ هزار مورد بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری در سطح استان ایلام انجام شده است.

او اظهار کرد: با تعداد بازرسی‌های یاد شده از واحد صنفی در قالب طرح نظارتی رمضان بیش از ۲۰۰ فقره پرونده برای متخلفان با ارزش ریالی بالغ بر ۳ هزار و ۴۸۷ میلیون ریال تشکیل شده است.

عبدخانی بیان کرد: نظارت بر عرضه انواع میوه، شیرینی جات، نان، اقلام پروتئینی و فراورده‌های لبنی از اولویت‌های کالایی و خدماتی مورد بازرسی بوده است.

او با اشاره به دریافت و رسیدگی تعداد ۲۲۲ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ادامه داد: این گزارشات منجر به تشکیل پرونده برای ۹۶ واحد صنفی متخلف شده است.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام همچنین از دیگر محور‌های اجرایی این طرح را انجام بیش از ۱۶۰ مورد گشت مشترک بازرسی با نهاد‌های مختلف دانست.

او مطرح کرد: از شهروندان گرامی خواستاریم هرگونه شکایت و گزارش در مواجهه با تخلفات صنفی را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع داده تا دراسرع وقت پیگیری واعلام نتیجه گردد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.