بیمار کرونایی در اندیکا با رعایت پروتکل های بهداشتی دفن شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا از دفن و خاکسپاری سومین بیمار کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

 وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سومین بیمار کرونایی با همه رعایت موازین بهداشتی دفن و به خاک سپرده شد.

او رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس را الزامی دانست و افزود: سومین فرد فوت شده بدلیل ابتلا به این ویروس ساکن اندیکا نیست و فقط خاکسپاری در این شهرستان با رعایت نکات بهداشتی صورت گرفت.

کاظمی درخصوص تعداد مبتلایان به کرونا در اندیکا بیان داشت: در این شهرستان، ۲۶ تفر به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد، ۲ نفرجان خود را است دادند، البته در صورتیکه بیماران نیاز به بستری داشته باشند، به بیمارستان شهر مسجد سلیمان منتقل می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در پایان تصریح کرد: جا دارد تشکر ویژه از سازمان تبلیغات اسلامی، ریاست حوزه علمیه، جامعه طلاب و روحانیون و نیرو‌های فعال بسیجی شهرستان، داشته باشیم که نهایت همکاری را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، جهت انجام مراسم خاکسپاری داشته اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.