مدیر بیمارستان شهید نیاکی ارتش در اهواز از اختصاص بیمارستان شهید نیاکی ارتش در اهواز برای بستری بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سینا امینی مدیر بیمارستان شهید نیاکی ارتش در اهواز گفت: از ۳ هفته گذشته بستری کردن بیماران کرونایی را در این مرکز شروع کردیم و تاکنون ۷۰ بیمار را به طور کامل پوشش دادیم.

او افزود: ما یک درمانگاه تنفسی را راه‌اندازی کردیم و به صورت ۲۴ ساعته در درمانگاه بیماران حاد تنفسی پذیرای همه بیمارانی بودیم و به اینجا مراجعه می‌کردند که معاینه، مدیریت و تست‌های مربوطه انجام و بیمار از طریق دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان‌های مربوطه معرفی می‌شد.

امینی بیان داشت: ما تمام ظرفیت بیمارستان را در اختیار دانشگاه قرار دادیم و ۴۴ تخت را برای بستری بیماران کرونایی تجهیز کردیم و: ۳ بخش عمومی و ۶ تخت آی. سی. یو را که هر بخش تعداد ۱۰ تخت دارد، تجهیز کردیم و سعی کردیم قسمتی از بارِ دانشگاه را روی دوش خودمان بکشیم. تمام سلسله مراتب و فرماندهان تمام امکانات را در حد اعلا برای ما فراهم کردند.

مدیر بیمارستان شهید نیاکی ارتش در اهواز تصریح کرد: ما با ۱۵ رشته تخصصی همه کارهایمان را خودمان پیش می‌بریم. اگر کار خاصی داشته باشیم که ما نتوانیم انجام دهیم به دانشگاه اطلاع می‌دهیم که دانشگاه آن را انجام می‌دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: با بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی قرارداد بستیم و در حال حاضر از منبع خودمان تأمین می‌کنیم تا بیمه‌ها همکاری خودشان را با ما شروع کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.