تهیه کیسه‌های مخصوص برای جمع آوری پسماند‌های بیماران کرونایی

مدیرعامل سازمان پسماند اهواز از توزیع کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری پسماند‌های بیماران کرونایی برای مبارزه با شیوع این ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا قنواتی مدیرعامل سازمان پسماند اهواز گفت: توزیع کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری پسماند‌های بیماران کرونایی با هدف حمایت از کادر درمان، سلامت پاکبانان و کارگران نیرو‌های خدماتی شهری و مبارزه با این بیماری در اهواز صورت گرفت.

او با بیان اینکه سلامت پاکبانان و کارگران و نیرو‌های خدماتی شهری برای شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است افزود: این قشرها، آسیب‌پذیر و در صف مقدم فعالیت‌های شهری و مقابله با کرونا قرار دارند.

قنواتی بیان داشت: جمع آوری، حمل و دفن ۱۷ تن پسماند عفونی و بیمارستانی از سوی خودرو‌های تمام مکانیزه و مخصوص انجام شد همچنین بسیاری از بیماران ناقل ویروس کرونا با تجویز پزشک، در قرنطینه خانگی به سر می‌برند از این رو جمع آوری زباله و پسماند این عزیزان به نحوی که هزاران کارگر خدمات شهری را دچار مشکل نکند از حساسیت مضاعفی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پسماند اهواز ادامه داد: با همکاری مراکز بهداشت، تصمیم گرفتیم کیسه‌های زباله مخصوصی برای پسماند‌های بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند تهیه و بین همه این عزیزان توزیع کنیم تا با کمک به کادر درمان ایثارگر، هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره شیوع کرونا در اهواز باشیم.

این مقام مسئول گفت: شهرداری نسبت به تامین لوازم حفاظتی برای پاکبانان از زمان شیوع بیماری کرونا اقدام نموده و اجرای طرح غربالگری و تب‌سنجی پرسنل خدمات شهری به صورت روزانه از اسفند ۹۸ عملی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.