جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲ متهم پرونده سرقت‌های سریالی خیابانی در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ابراهیم قربانزاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر گوشی قاپی و زورگیری‌های خیابانی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.
 
او افزود: در این رابطه فرماندهی انتظامی مشهد  طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار داد و در حالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود گزارش سرقت منجر به درگیری ۲ جوان بامالک یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان آزادی ۳۴ به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و ماموران کلانتری آبکوه  بلافاصله در محل حاضر شدند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: بررسی‌های اولیه پلیس برابر اظهارات شاکی پرونده که از ناحیه سر مصدوم شده حاکی از آن بود ۲ جوان  موتورسیکلتش را به سرقت برده اند و چون قصد مقاومت داشته، با شی تیز ضربه‌ای نیز به سرش زده اند.
 
قربانزاده بیان کرد: پلیس با هماهنگی‌های گسترده طرح مهار را در مسیر فرار متهمان به اجرا گذاشت وپس از گذشت دقایقی ۲ متهم بادیدن خودروی گشتی پلیس دستپاچه شدند و موتورسیکلت سرقتی واژگون شد.
 
او تصریح کرد: پلیس یکی از متهمان را دستگیر کرد و همدست او از صحنه متواری شد، اما با تحقیقات بعدی، ماموران کلانتری آبکوه متهم فراری پرونده را نیز دستگیر کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: ۲ متهم ۲۰ و ۲۸ ساله که برای مسافرت به مشهد آمده اند در تحقیقات اولیه تاکنون به ۷۰ فقره سرقت‌های خیابانی اعتراف کرده اند و با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات  پرونده ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.