فرماندار ویژه میانه ازآغازعملیات اجرایی مدرسه ۲ کلاسه در روستای مونق میانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مشایخی فرماندار ویژه میانهدر آیین کلنگ زنی این مدرسه مشارکتی بخش کندوان  گفت:مدرسه ۲ کلاسه شهید مقدمی روستای مونق در ۱۲۵۰مترمربع مساحت با زیربنای ۱۰۲متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کلنگ زنی شد.

اوبااشاره به اینکه که ۶۰درصد هزینه آن را خیر و اهالی روستا و ۴۰درصد را اداره کل نوسازی مدارس استان متقبل شده است، گفت: سرمایه گذاری در حوزه آموزش از اساسی‌ترین و محوری‌ترین سرمایه گذاری هاست.

او با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در ساختن آینده‌ای روشن برای جامعه با پرورش دانش آموزی با سطح علمی بالا و توانمند و متخصص، هر گونه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بویژه مدرسه سازی را از محوری ترین، اساسی‌ترین و لازم‌ترین‌ها عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه این مدرسه بیست و دومین مدرسه خیر ساز در این بخش است، از اقدام خداپسندانه خیرین، مردم و مشارکت اداره کل نو سازی مدارس استان و همت بالای مجمع خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد.

او اضافه کرد: مشارکت مردم و خیرین در حوزه‌های مختلف از شاخصه‌های اصلی شهرستان از جمله در بخش کندوان بوده و باید اذعان کرد که خیرین ایثارگران جامعه امروز هستند.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه بخش کندوان از پرآب‌ترین بخش‌ها با بیشترین سد‌ها از ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی برخوردار است، تاکید کرد: باید تمامی هم و غم ما هدایت جوانان به سمت سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه‌های دارای ظرفیت باشد.

مشایخی از حل مشکل اینترنت از طریق‌های وب در بیش از ۱۵۰ روستای میانه خبر داد و اضافه کرد: با استقرار ۱۲ دکل با کارگذاری انواع اپراتور‌ها تعداد روستا‌های برخوردار از اینترنت در سال جاری به بیش از ۲۰۰ روستا افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.