صبح امروز جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان با حضور اعضای این مجمع در اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صبح امروز جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان با حضور اعضای این مجمع در اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

در این مراسم افشار، عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و از خیرین بنام استان با بیان اینکه پتانسیل اقتصادی و اجتماعی و قدرت و تعامل تبریز باعث شده است به شهر اولین‌ها تبدیل شود افزود: تبریز پشتوانه بزرگی برای آذربایجان است و تمامی فعالیت‌های آن برای کشور یک نمونه و الگوی بارز است.

او افزود: رسانه ملی شاخص‌ترین رسانه کشور است و باید از این ظرفیت در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بحث خیرین مدرسه ساز استفاده کافی را ببریم.

عضو مجمع خیرین استان افزود: باید دغدغه‌ها و مشکلات را بررسی و مدیریت کنیم و تمام تلاشمان را برای اجرای برنامه‌های خیّر محور در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز به کار ببندیم.

جلالی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: مسئولیت بنگاه‌های اقتصادی در مسائل اجتماعی ظرفیت خالی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم و همچنین اهمیت موضوع مردمی بودن در جشنواره خیرین مدرسه ساز روزبه‌روز کمتر شده است که نباید این چنین باشد.

او همچنین به برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز استان در چهارم تیر سال آینده (۹۹) اشاره کرد و افزود:شعار امسال این جشنواره فرهنگ و رسانه و خیرین مدرسه ساز است که با هدف تکریم خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

جلالی گفت: مشکلات تجهیزات در مدارس استان زیاد است که روح مشارکت را می‌طلبد و صدا و سیما در این بین نقش اساسی در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را ایفا می‌کند.

علی کسایی مدیرعامل مجمع خیرین استان نیز گفت: مدیران زیادی داریم که با خیران در تعامل هستند و از این ظرفیت عظیم استفاده می‌کنند، در جلسات نیز باید مدیران را توجیه کنیم که تعامل خوبی با خیران و اولیای دانش آموزان داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.