مدیرکل دفتر فنی،  امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان گفت: پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شهرستان شوش با حضور مسئولان استانی و محلی مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حری مدیرکل دفتر فنی،  امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان گفت: امروز، سه شنبه ۲۰ خردادماه بازدید میدانی با موضوع پیگیری پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شهرستان شوش و با حضور مسئولان استانی و محلی انجام شد.

او افزود: در این بازدید آخرین وضعیت پروژه ساماندهی تقاطع ورودی شهرستان شوش مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری تا پایان هفته جاری نسبت به تحویل باند رفت و برگشت به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برای تکمیل عملیات آسفالت و جدول گذاری اقدام نماید.

پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شوش زیر ذره بین مسئولان

حری با بیان اینکه همچنین مقرر گردید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا پایان تیرماه امسال نسبت به اتمام پروژه و بهره برداری از آن اقدام کند، اظهار داشت: در ادامه این بازدید مشکلات پل شهید ناجیان نیز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه مشکلات انحراف رودخانه سبب آسیب به پایه‌ها و کوله پل شده است، مقرر شد سازمان آب و برق خوزستان در مدت زمان یک هفته نسبت به تعیین پیمانکار با هدف انجام عملیات لایروبی در مقطع این پل اقدام کند.

پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شوش زیر ذره بین مسئولان

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان تصریح کرد: براساس تعهد سازمان آب و برق استان، عملیات مذکور تا ۱۵ شهریور امسال به پایان خواهد رسید. ضمن اینکه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان باید نسبت به استانداردسازی و رفع معایب موجود در پروژه اقدام کرده و پل را پس از رفع نواقص به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تحویل دهد.

این مقام مسئول در ادامه به بازدید از پل زعن اشاره کرد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شد طی ۲ هفته نسبت به رفع نواقص در پل و آسفالت آن به طول تقریبی ۳۰۰ متر اقدام کند و سپس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به ایمن سازی، خط کشی و نصب علائم اقدام نماید.

پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شوش زیر ذره بین مسئولان

براساس این گزارش، در این بازدید نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اداره کل محیط زیست، سازمان آب و برق و همچنین فرمانداری شهرستان شوش با موضوع پیگیری پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شهرستان شوش حضور داشتند.

پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شوش زیر ذره بین مسئولان

پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شوش زیر ذره بین مسئولان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.