عضو شورای شهر اهواز گفت: یک عضو شورای شهر اهواز با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ۳ پروژه عمرانی مخالفت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لطفعلی‌زاده عضو شورای شهر اهواز گفت: محمدجعفر فلسفی درخصوص  تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اسلامی، تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه و مجتمع بزرگ چند مظوره ورزشی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا ادعا‌هایی دارد که ابدا درست نیست.

او افزود: ادعا شده که قرارگاه قیمت بالایی داده و پیمانکار‌های دیگر توان احداث آن‌ها با هزینه کمتری را دارند و خود وی میتواند این پیمانکاران را شناسایی و معرفی کند.

لطفعلی زاده بیان داشت: در حالی که ما پیش‌تر شاهد بودیم  او در پروژه زیرگذر سپنتا پیگیر کار پیمانکاری بود که پس از عقد قرارداد و گذشت مدت زمان طولانی عملا هیچ کار خاصی انجام نداده و در آستانه خلع ید قرار دارد یا در بحث پروژه مجتمع فرهنگی رفاهی هم به دنبال مجموعه دیگری بود که علی رغم گذشت نزدیک به دو سال از انعقاد توافقنامه هیچ کاری صورت نگرفت.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: ورود قرارگاه خاتم به پروژه‌های عمرانی اهواز در واقع برای ادای دین به این شهر بوده و یک دستاورد به شمار‌می‌رود چرا که این مجموعه از موفق‌ترین و سالم‌ترین مجموعه‌های عمرانی و سازندگی کشور است که سوابق خوبی در توسعه و عمران شهر تهران و سایر کلانشهر‌های کشور داشته است.

این مقام مسئول گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح تکمیل کننده رینگ‌های پل پنجم خواهند بود و این پروژه‌ها در جهت رفع گره ترافیکی این مناطق خواهد بود و قطعا پس از بهره برداری از پروژ‌های ماندگار شهر اهواز خواهند شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار