مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: پاکبان‌ها در این شرایط پرخطر دست از تلاش برنداشته و برای پاک نگه داشتن شهر شبانه روزی تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جامعی مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: پاکبان‌ها در این شرایط پرخطر دست از تلاش برنداشته و برای پاک نگه داشتن شهر شبانه روزی تلاش می کنند.

او افزود: رفتگران زحمت کشان بی ادعای جامعه هستند که سال‌ها عمر خود را صرف خدمت به شهروندان و تنظیف خیابان‌ها و معابر می کنند و این روز‌ها باید بیشتر حواسمان به آدم‌هایی باشد که در این شرایط سخت فعالیت آن‌ها در پاکسازی معابر و خیابان‌ها در پیشگیری از این ویروس منحوس مهم و تاثیر گذار است.

جامعی تصریح کرد: تصویر پرتکرار رها شدن دستکش‌ها و ماسک‌ها در گوشه و کنار خیابان‌ها کار سخت پاکبانان را دو چندان کرده و آن‌ها را در معرض خطر قرار داده است.

 مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود دستمال، ماسک و دستکش خود را درون سطل‌های زباله بیندازند، زیرا توجه به سلامت مجموعه خدمات شهری و پاکبانان که در خط مقدم برای پاکیزگی و بهداشت محیط شهری تلاش می‌کنند بسیار ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.