شهردار منطقه یک از اجرای برنامه های شاد از سویکاروان شادی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) برای شهروندان عزیزی که این روزها در خانه مانده‌اند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین کاوه پور شهردار منطقه یک اهواز ضمن تبریک اعیاد شعبانه و فرارسیدن میلاد خجسته حضرت مهدی موعود(عج) گفت: امسال به لحاظ شیوع این بیماری ویروس کرونا ، نیمه شعبان متفاوتی را نسبت به سال های گذشته تجربه کردیم.

اوبا اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ایجاد و ارتقای روحیه  شادی و نشاط در میان شهروندان انجام می دهیم، افزود: در این زمینه چندین کاروان شادی در گذرهای پرتراکم نواحی مستقر کردیم و  برای ساکنان آن ها برنامه های  شاد، پخش موسیقی و دعای فرج اجرا می کنند.

کاوه پور بیان داشت: ۵ نقطه در سطح منطقه از جمله کوی جمهوری، بلوارجوادالاعمه، آریاشهر،کوی فاطمی و زیباشهر به مناسبت میلاد امام زمان (عج) نورافشانی انجام شد‌.

شهردار منطقه یک اهواز تصریح کرد: هویت بخشی سیمای بصری، آذین بندی  و نور افشانی میادین، معابر، مساجد شاخص و اماکن عمومی با نصب بنر پرتابلی و ریسه نوری و پرچمی از برنامه های انجام شده این منطقه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.