رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۵۱۱ خودرو احتکار شده در تهران از ابتدای طرح تا کنون اشاره کرد و گفت: در آخرین پرونده تعداد ۵۲ خودرو متعلق به یک نفر در ۲ مخفیگاه کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درخصوص مبارزه با احتکار کنندگان خودرو که در دستور کار فرماندهی انتظامی تهران قرار دارد، گفت: از نخستین روز اعلام این طرح عوامل کلانتری‌های سطح استحفاظی فرماندهی نیروی انتظامی تهران تا به امروز تعداد ۵۱۱ خودرو احتکار شده از داخل پارکینگ‌های تجاری و مسکونی کشف کرده اند.

وی در خصوص آخرین پرونده از کشفیات خودرو‌های احتکار شده، افزود: تعداد ۵۲ خودرو از ۲ پارکینگ که تعداد ۲۶ خودرو در پارکینگ یک فروشگاه زنجیره‌ای و تعداد ۲۶ خودروی دیگر در طبقه منفی یک ساختمان نیمه کار در جنب بیمارستان پیامبران کشف شد که مالک این خودرو‌ها یک نفر است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: هیچ پارکینگی از چشمان پلیس به دور نیست و ماموران کلانتری‌ها همه پارکینگ‌ها را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده خودرو‌های بدون پلاک و احتکار شده در پارکینگ‌ها با دستور قضائی پارکینگ‌ها پلمب و صاحب خودرو‌های احتکار شده نیز به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پهباد
۲۳:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
یکی از کاربرد پهبادها این است که انبارهای خودرو را شناسایی کند.بیشتر مواقع هم به نمایندگی خود رو ها منتهی می شود.به خاطر روابط گرم و سلام و علیکی که با هم دارند.
آخرین اخبار