مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری سومین همایش پیامبر اعظم (ص) در استان کرمان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به اینکه پس از تصویب اساسنامه در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن به استان‌ها، این شورا آغاز به کار کرد، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و محوری که با تلاش ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، همایش پیامبر اعظم (ص) است که تاکنون دو دوره آن برگزار شده است.

 

او افزود: سومین همایش پیامبر اعظم (ص) که طبق برنامه ریزی باید پارسال برگزار می‌شد به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول شد البته با توجه به شرایط موجود نحوه برگزاری این همایش مشخص نیست.

علیزاده برگزاری طرح اوقات فراغت با عنوان آسمانی‌ها در ایام تابستان را از دیگر برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان عنوان کرد و افزود: طرح فهما که مهم‌ترین برنامه کانون‌های مساجد در سطح کشور است و مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است، یک رقابت سالم میان کانون‌ها ایجاد کرده است و حمایت از این کانون‌ها مبتنی بر میزان عملکرد و فعالیت کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است.

 

 از پایگاه اطلاع رسانی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) صفحه استان کرمان در سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با حضور مسئولان فرهنگی استان رونمایی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار