۸۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آغاز سال تاکنون در مازندران کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در نشست خبری شورای هماهنگی مواد مخدر با اشاره به کشف ۸۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آغاز امسال تا کنون در استان، گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با  مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشت.

او افزود: در راستای اجرای ۵۸۱ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح پاکسازی نقاط آلوده طی این مدت در استان، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در چند مرحله عملیات دستگیر شدند که از این تعداد یکهزار و ۴۰۰ خرده فروش و اعضاء ۱۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر بودند.

سردار میرزایی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سو مصرف مواد مخدر، گفت: خانواده بعنوان مهم‌ترین و نخستین نهاد اجتماعی در جامعه، نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران هم در این نشست با اشاره به ضرورت هماهنگی و هم افزایی ۶۰ دستگاه و نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح یاریگران زندگی پارسال در ۸۰۰ مدرسه، با مشارکت ۴۰ هزار دانش آموز و بهره گیری از ظرفیت ۱۵۳ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر را از اقدامات فرهنگی و پیشگیری در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.