مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از تحقق ۳۱۲ عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه صنعت حفاری در چاه‌های نفت و گاز حبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشید قاسمی مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۳۱۲ عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه صنعت حفاری به چاه‌های نفت و گاز در دست حفاری و یا در حال بهره برداری در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور تحقق یافت.

او افزود: ۱۰۰ درصد شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز زیر مجموعه شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و شماری از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت از خدمات متنوع فنی و مهندسی ملی حفاری استفاده می‌کنند.

قاسمی ارائه این خدمات توامان با عملیات حفاری یک امتیاز شاخص برای این شرکت در منطقه دانست و اظهار داشت: این شرکت آمادگی کامل برای انجام درخواست‌های شرکت‌های متقاضی در هر نقطه از مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور را دارد و تحقق انجام موفق ۴۷ عملیات سیمان کاری چاه ها، ۳۷ عملیات آزمایش چاه با ساق مته، ۴۱ عملیات لوله گذاری چاه و ۱۴۲ مورد عملیات تزریق پذیری بخشی از اقدامات این مدیریت در ۲ ماه نخست سال است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: همچنین ارائه ۲۶ مورد عملیات لوله مغزی سیار که در مواردی در تعمیر چاه‌ها جایگزین دکل حفاری می‌شود، ۶ مورد عملیات حفاری با هوا، ۵ مورد عملیات ویژه حفاری به روش فروتعادلی (UBD) و ۱۳ مورد آزمایش بهره دهی از دیگر فعالیت‌های این مدیریت از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.