مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفت و گاز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به حفر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفت و گاز از ابتدای سال جاری تاکنون در میادین نفتی کشور گفت: از چاه‌های نفت و گاز حفر شده، ۱۲ حلقه توسعه ای/ توصیفی و ۱۱ حلقه تعمیری، تکمیلی بوده است.

او اظهار داشت: ۱۹ حلقه از مجموع این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۲ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری تکمیل و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

زنگنه با بیان اینکه در این مدت ۵۹ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی شرکت در مدار عملیات قرار داشته است، بیان کرد: متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در ۲ ماه نخست سال جاری ۱۷ هزار و ۲۹۷ متر بوده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران تعداد دکل‌های خشکی و دریایی ناوگان شرکت را بیش از ۷۰ دستگاه عنوان کرد و اذعان داشت: در زمان حاضر ۲۲ دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال جابجایی می‌باشد.

به گفته این مقام مسئول، این دکل‌ها قرار است برای حفاری ۹ حلقه چاه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و ۱۲ حلقه تعمیری به کار گیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار