مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا، عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز تعطیل نشد و دکل‌ها با همه توان در حال فعالیت هستند.

سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان از اواخر سال ۹۸ خودنمایی کرد و سبب تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها شد، اما در تعطیلی دکل‌های نفتی ناکام ماند و عملیات حفاری به قوت خود باقی است و دکل‌ها با همه توان در حال فعالیت هستند.

او افزود: به منظور حفظ سلامتی کارکنان و کارگران مستقر در دکل‌های حفاری، مواد شوینده و ضدعفونی کننده تهیه و بین آن‌ها توزیع گردید و با همت و تلاش این حفار مردان، در ۲۰ روز نخست سال ۹۹، ۱۰ حلقه چاه تکمیل شد، ضمن اینکه به ۵۰ درصد کارکنان نیز با حفظ حقوق و دستمزد مرخصی داده شد.

موسوی به شعار سال ۹۹ اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه امسال به نام " جهش تولید " نامگذاری شده، تلاش می‌کنیم همگام با این شعار، همچون سال‌های گذشته در قرارداد‌های ۲۸ مخرن حضوری فعال داشته باشیم و با انجام اقدامات گوناگون، ۷ صنعت حفاری ایران را حفظ نماییم، ضمن اینکه اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در دستورکار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.