مدیرکل صدا و سیما مرکز سمنان گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان آماده همکاری با واحد‌های تولیدی در بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی برای احیای فرهنگ جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان در این جلسه با بیان اینکه موانع تولید زیادی در کشور وجود دارد گفت: نیاز است با همکاری همه جانبه تلاش‌هایی برای بهبود اوضاع و رفع این موانع صورت گیرد.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دغدغه اقتصاد و تولید در وضعیت امروز کشور افزود: در بحث ساز و کار فرهنگی مسئولیت به عهده واحد‌های فرهنگی و صدا و سیما بوده و تحقق این مهم نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی با صدا و سیما است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان آماده همکاری با واحد‌های تولیدی در بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی برای احیای فرهنگ جهش تولید است.

حجت الاسلام توکلیان با بیان اینکه بزرگرتین مسئولیت صدا و سیما اطلاع رسانی و شفافیت برای مردم است ابراز داشت: نیاز است دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی همکاری بیشتری با صدا و سیما در جهت این شفایفت و گزارش به مردم داشته باشند.

نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان نیز با بیان اینکه ظریفت‌های مهم و زیادی در استان سمنان برای توسعه صنعت و کشاورزی وجود دارد گفت: نیاز است تا با همکاری همه دستگاه‌ها و کمک به تولید در جهت شعار سال گاتم برداشته شود.

او افزود: تدوین سند آمایش استان، تدوین سند تدبیر و توسعه شهرستان ها، استخراج راهبرد‌های اساسی از این اسناد و تدوین سند توسعه اشتغال روستایی از مهمترین فعالیت‌هایی بوده در سال‌های اخیر در جهت کمک به بهبود اوضاع تولید و اشتغال در استان انجام شده است.

مالکی با بیان اینکه در سال جاری و با توجه به شعار سال ۳۳ پروژه بزرگ در همه شهرستان‌ها شناسایی و برای کمک در جهت تکمیل به ستاد مرکز در تهران معرفی شده است اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۱۴ پروژه مصوب و برای تکمیل و کمک به بهره برداری به استان سمنان در سال جاری ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با بیان اینکه بسترسازی فرهنگی در جامعه بسیار مهم بوده و نیاز است نگاه فرهنگی جامعه به تولید و اشتغال در کشور تغییر پیدا کند بیان کرد: دستگاه‌های دولتی باید همکاری بیشتری با بخش خصوصی و واحد‌های فرهنگی و صدا و سیما برای احیای این فرهنگ داشته باشند.

در این جلسه مدیران برخی از واحد‌های مهمترین پیشنهاد‌ها و راهکار‌های خود را در خصوص فرصت‌ها و موانع تولید در استان سمنان بیان کردند.

همکاری مسئولین، مشکلات مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی از مهمترین مشکلاتی بود که در این جلسه تولید کنندگان خواستار حل هر چه زودتر آن‌ها بوده اند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.