معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از اعلام نتایج نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ خبر داد.

نتایج استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الله نریمانی گفت: این جشنواره هر ساله در رشته‌های مقاله نویسی، روزنامه دیواری، ایده پردازی، عکاسی، فیلم سازی، نقاشی، انشاء، تئاتر و نمایش و نرم افزار و چندرسانه‌ای در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

نریمانی با بیان اینکه امسال تعداد ۱۵ هزار و ۶۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است؛ گفت: آثار ارسالی از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته و نسبت به سال گذشته کیفیت و رقابت بین آثار ارسالی بیشتر شده است.

او افزود: پس از داوری در مرحله استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم به تعداد ۲۳۰ نفر از شرکت کنندگان برتر استانی جشنواره نوجوان سالم لوح تقدیر و جوائز ارزنده اهداء گردید و همچنین آثار نفرات برتر به منظور شرکت در مسابقات کشوری ارسال می‌گردد و امیدواریم دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی بتوانند نتایج درخشانی را در مرحله کشوری کسب نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان جشنواره نوجوان سالم را یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های پرخطر در مدارس دانست و گفت: این جشنواره علاوه بر آگاه سازی عمومی و ارتقاء دانش و شناخت افراد در مورد رفتار‌های پرخطر و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، موجب جلب مشارکت دانش آموزان، اولیاء و کارکنان برای ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتار‌های پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.