رئیس قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خراسان رضوی گفت: این استان در مدیریت و کنترل کرونا نمره ۲۰ گرفته و این موفقیت حاصل تلاش جمعی، همکاری و همدلی تمامی مسئولان استان بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمدحسین بحرینی رئیس قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خراسان رضوی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر اخیر خود به مشهد به عملکرد خراسان رضوی در مدیریت و کنترل کرونا نمره ۲۰ داد و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

او افزود: دستاورد کنترل کرونا در خراسان رضوی با حمایت و همکاری استاندار این استان، شهردار مشهد، تولیت آستان قدس رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، سازمان نظام پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان‌های مردم نهاد و کادر پزشکی و درمانی استان حاصل شده است.

 رئیس قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خراسان رضوی کادر پزشکی و پرستاری را برخوردار ارزش و اعتباری والا در جامعه توصیف و ادامه داد: مهار بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا با تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی حاصل شده که حفظ آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 بحرینی بیان کرد: اغلب کارکنان این دانشگاه و حتی کارکنان دولت با مشکلات معیشتی روبرو هستند و درآمد متناسب با زحماتی که متحمل می‌شوند ندارند و این در حالی است که بخشی از تامین نیاز‌های آنان از حیطه مسئولیت این دانشگاه خارج است و مسائل مرتبط با این دانشگاه به طور قطع پیگیری خواهد شد.

او تصریح کرد: با تلاش مسئولان استان بهترین عملکرد در حوزه مدیریت و کنترل بیماری کرونا انجام شد و بر اساس آمار‌ها میزان آلودگی تیم‌های پرستاری در این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها کمتر بود و به لطف خداوند تاکنون مورد فوتی در این زمینه نداشته‌ایم.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.