بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹ با توجه به بازگشایی اصناف و افزایش تردد‌ها در بازار در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹ با توجه به بازگشایی اصناف و افزایش تردد‌ها در بازار خبر داد.

او افزود: از ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ تا ۱۰ خرداد ماه یک هزار و ۴۹۱ مورد بازدید از اماکن عمومی استان به عمل آمد.

جزایری تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش را ۱۲ هزار و ۵۰ باب اعلام و اضافه کرد: تعداد کل اماکن عمومی تحت پوشش نیز چهار هزار و ۸۷۸ باب است.

او همچنین، تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی بازدید شده را هفت هزار و ۱۵۰ باب اعلام کرد.

جزایری ادامه داد: طی این مدت شش هزار و ۳۹۸ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و یک هزار و ۵۲۵ مکان عمومی پروتکل گندزدایی را رعایت نموده اند.

او به رعایت بهداشت و اصول حفاظت فردی از سوی شش هزار و ۲۲۵ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی اشاره کرد و افزود: همچنین ۸۹۵ مکان عمومی این اصول را رعایت نموده اند.

جزایری گفت: در بازه زمانی ۲۸ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۹۹، به ترتیب ۲۶ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و هفت امکنه عمومی پلمب شد.

او در پایان به ۷۴ مورد بازدید مشترک انجام شده با سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین سه مورد نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد صورت گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار