مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به میزبانی فولاد، حق طبیعی مان است که از استقلال در اهواز میزبانی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت این تیم پیش از دیدار با استقلال تهران، بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های جواد نکونام (سرمربی فولاد) آماده برگزاری مسابقه هستیم. با توجه به اینکه سازمان لیگ یک هفته دیدارها را به تعویق انداخت شرایط تمرینی ما دچار تغییر شد، اما برای بازی برابر استقلال تهران آماده هستیم.

او ادامه داد: ما یک برنامه یک ماهه داشتیم که به تعویق افتادن بازی‌ها به ضرر ما تمام شد، اما تغییراتی را در جهت بهتر شدن اوضاع اعمال خواهیم کرد.

او در خصوص اینکه ترجیح می‌دهند در کدام شهر از استقلال میزبانی کنند، اظهار داشت: حق طبیعی ما این است که در زمین خود از حریف میزبانی کنیم، اما با توجه به بدون تماشاگر بودن بازی چندان تاثیرگذار نخواهد بود و اگر شیوه نامه های بهداشتی در فرودگاه رعایت شود مشکلی برای تیم‌ها به وجود نمی‌آید و حتما در اهواز از تیم‌ها میزبانی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه فولاد در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات


رجبی در زمینه اینکه فولاد امسال سهمیه می‌گیرد یا خیر، پاسخ داد: هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده است، اما با توجه به شرایط موجود، باز هم امیدواریم تا این سهمیه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.