مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : در مدت دو هفته‌ای که از بازگشایی مراکز اقامتی و گردشگری استان گذشته، با ۱۶ مورد تخطی از پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی و پذیرایی استان برخورد داشته‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به بازگشایی تمام زیرساخت‌های گردشگری استان طی دو هفته گذشته، گفت : محدودیت‌های چند روزه‌ای هم که اواخر هفته قبل برای سفر گردشگران به منطقه اورامانات اعمال شده بود، اکنون برداشته شده و ممنوعیتی برای ورود گردشگران به این منطقه نیست.

او گفت : مراکز اقامتی، پذیرایی و گردشگری این منطقه بازگشایی شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همانند سابق آماده پذیرش گردشگران هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: درحال حاضر تنها فعالیت‌های تورگردانی در کرمانشاه ممنوع است که آن هم با برنامه ریزی‌های انجام شده از روز شنبه رسما فعالیت خود را با رعایت شروطی آغاز خواهند کرد.

او گفت: به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زیرساخت‌های گردشگری استان بصورت روزانه و مستمر بازرسی‌هایی را با همکاری تعدادی از دستگاه‌های ذیربط از این زیرساخت‌ها داریم.

او افزود: طی مدت دو هفته‌ای که از بازگشایی زیرساخت‌های گردشگری استان گذشته و در بازرسی‌هایی که از این زیرساخت‌ها داشته‌ایم، با ۱۶ مورد تخطی از پروتکل‌های بهداشتی برخورد کرده‌ایم.

قادری با دادن اطمینان خاطر به گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند، گفت: با بازرسی‌های دقیقی که از مراکز اقامتی و پذیرایی استان داریم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها اجرا می‌شود.

او گفت: البته از همه گردشگران می‌خواهیم از اسکان در مراکز اقامتی غیرمجاز و حضور در مراکز پذیرایی فاقد مجوز پرهیز کنند تا سلامتشان به خطر نیفتد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.