استاندار کرمانشاه گفت : وضعیت در شهر کرمانشاه قرمز است و دانشگاه‌ها می‌توانند امتحانات را به صورت غیرحضوری برگزار کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : روزانه بیش ۲۳۰ نفر مبتلا به کرونا داریم که هفت تا هشت درصد از آن‌ها بستری و مابقی سرپایی هستند.

او با بیان اینکه به دنبال کنترل مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا هستیم، گفت : تا حدودی در این راستا موفق عمل کرده‌ایم، ولی به حال باید مردم بیشتر رعایت کنند تا تمام توان استان درگیر ویروس کرونا نشوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک، گفت: استفاده از ماسک از الزامات است حتی اگر ماسک در دسترس نیست می‌توان از ماسک پارچه‌ای استفاده کرد، حتما قدامات قضایی برای کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در نظر گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه از روز گذشته تالار‌ها تعطیل شده است، افزود: تجمعات در مراسمات ختم نیز کنترل می‌شود.

بازوند ادامه داد: وضعیت در شهر کرمانشاه قرمز است و دانشگاه‌ها می‌توانند امتحانات را به صورت غیرحضوری برگزار کنند.

اختصاص ۶۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در خصوص کسب و کار‌های خسارت دیده از کرونا، افزود: ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان در نظر گرفته شده که از اول تیرماه با نرخ ۱۲ درصد و تنفس سه ماه به همه کسب وکار‌ها که بیمه دارند، پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر در استان متقاضی دریافت بیمه کاری بوده‌اند، افزود: با پرداخت بیمه بیکاری حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد موافقت شده است.

بازوند خطاب به افرادی که متقاضی گفت‌وگوی اختصاصی با او هستند، گفت: هم‌استانی‌ها به‌زودی می‌توانند بصورت تلفنی مشکلات و مسائل خود را شخصا با بنده در میان بگذارند.

استاندار کرمانشاه افزود: به دلیل عدم امکان گفت‌وگوی حضوری به‌خاطر وجود بیماری کوید ۱۹ به زودی امکان گفت‌وگوی تلفنی با شخص بنده برقرار خواهد شد و مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.