مدیر ارشد سامسونگ که یکبار دیگر به اتهام کلاهبرداری به دادگاه احضار شده بود در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات به دست آمده، جی‌لی، یکی از مدیران ارشد سامسونگ، روز دوشنبه در دادگاه کره جنوبی دیده شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اتهامات جدیدی مبنی بر کلاهبرداری و دستکاری اطلاعات به این شخص نسبت داده شده که امکان دارد او را بار دیگر روانه زندان کند.

اطلاعات تکمیلی از اتهامات وارده به مدیر ارشد شرکت سامسونگ

هفته گذشته دادستان از دادگاه درخواست کرد پرونده جدیدی برای جی‌لی تنظیم و دستور دستگیری وی را صادر کند. علت این امر بررسی عمیق‌تر افزایش قدرت بحث‌برانگیز جی‌لی در سال ۲۰۱۵ است. صدور دستور دستگیری این مدیر ارشد ترس جدیدی بین مدیران شرکت سامسونگ ایجاد کرده و به نظر می‌رسد این افراد حالا به فکر جایگزینی وی با شخصی دیگر هستند. مدیر ارشد سامسونگ صبح امروز وارد دادگاه شد و با هیچ خبرنگاری صحبت نکرد.

رسوایی دوباره مدیر ارشد سامسونگ

پس از برگزاری جلسه دادگاه وی به بازداشتگاه انتقال داده شد و قرار است تا زمان مشخص شدن رأی نهایی در آن محل بماند. پس از اعلام تصمیم نهایی قاضی، دادگاه می‌تواند برای انجام تحقیقات بیشتر جی‌لی را ۲۰ روز دیگر نیز در بازداشت نگهدارد. همچنین پس از انجام مراحل ثانویه و جمع‌آوری اطلاعات لازم، دادگاه اجازه دارد یکبار دیگر مدیر ارشد شرکت سامسونگ را محاکمه کند. حکم نهایی ممکن است به شش ماه زندان منجر شود. گفتنی است؛  جی‌لی پیش‌تر نیز به مدت یک سال به اتهام رشوه دادن به نامزدهای ریاست جمهوری زندانی شده بود.

وی در سال ۲۰۱۸ برای ترکیب دو شرکت مشهور با سامسونگ به ژن هیو چند اسب هدیه داد تا بتواند اهداف خود را عملی کند. به نظر می‌آید رسوایی این شخص پایانی نخواهد داشت. جی‌لی پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۱۴ به سمت فعلی منصوب شد و از آن زمان همواره درگیر مشکلات و رسوایی‌های پیاپی بوده است. شایان ذکر است از زمان آزادی این شخص تنها کمتر از سه سال می‌گذرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار